Castlevania: Harmony of Dissonance
Vijftig jaar geleden bevrijdde Simon Belmont het land van de vloek van Dracula. Nu moet Juste, nakomeling van Simon Belmont, opnieuw het kasteel betreden om het mysterie van een verdwenen vriend te ontrafelen.
Castlevania: Harmony of Dissonance introduceerde een aanvalssysteem dat magie en wapens combineerde en bood onder andere de mogelijkheid tot het versterken van je personage.
Juste gaat niet op pad zonder zijn trouwe Vampire Killer. Klap met je zweep, ontdek elke uithoek van het kasteel en leg de waarheid die in de schaduwen loert bloot.