Mario Power Tennis
Ben jij vaardig genoeg om de professionele tennisspelers uit het Mario-universum te verslaan? Een jonge beginner heeft zich aangemeld bij de Royal Tennis Academy en het is aan jou om deze beginneling te trainen. Werk aan je tennistalent en neem het op tegen de beste spelers van het Paddenstoelenrijk!
In Mario Power Tennis, dat is opgebouwd uit RPG- en sportsimulatie-elementen, train je je Power Shots in de Power Shots-spelstand en ga je voor de toppositie in de Power Tour-stand. Zorg dat je alle verschillende moves onder de knie krijgt, en houd je ogen open voor de vele bekende gezichten!