Mario vs. Donkey Kong
In Mario vs. Donkey Kong staat de Nintendo-mascotte tegenover zijn oude tegenstander in een unieke variant van het platformgenre dat hen beide beroemd maakte.
De ondeugende aap heeft al het mini-Mario-speelgoed uit Toads fabriek gepikt, dus er is werk aan de winkel voor Mario in zes originele werelden. Je zult jezelf af en toe achter de oren krabben in sommige levels, voordat je de mini-Mario's in veiligheid kunt brengen in het volgende. Elke wereld eindigt met een confrontatie met Donkey Kong!