Combineer de non-stop actie van een flipperspel met de spanning van het vangen van Pokémon! In Pokémon Pinball: Ruby and Sapphire heb jij controle over de flippers waarmee je de Poké Ball richting doelen schiet in uitdagende flipperkasten gebaseerd op Pokémon Ruby en Pokémon Sapphire.
Scoor zo veel mogelijk punten terwijl je meer dan 200 Pokémon die je kent uit de Hoenn Pokédex probeert te vangen. Pokémon kunnen evolueren en er zijn zelfs bonuslevels. Pokémon Pinball zit vol leuks waar de fans van zullen smullen!