Pokémon Trading Card Game
Deze Game Boy Color-versie van de enorm populaire Pokémon Trading Card Game was geliefd bij zowel gamers als ruilkaartverzamelaars.
Verken de spelwereld om tegenstanders te vinden en informatie te verzamelen. Leer hoe je een deck moet samenstellen en beheren, win gevechten om booster packs te ontvangen, en neem het daarna op tegen de acht Club Masters. Je doel: de Grand Masters dusdanig imponeren dat je hun legendarische Pokémon-kaarten mag overnemen!
De game bevat meer dan 200 Pokémon-ruilkaarten gebaseerd op de oorspronkelijke decks plus nieuwe kaarten die je alleen in deze game kunt tegenkomen.