ADVENTURE ISLAND
Master Higgins is terug! Reis af naar verschillende onverkende eilanden en help hem op zijn zoektocht naar de vermiste prinses Tina! Pak een skateboard en sloop je een weg door woeste landschappen vol spinnen, cobra’s, griezelige skeletten en meer!