Dr. Mario
Er is een vieze virusepidemie uitgebroken in het ziekenhuis van het Mushroom Kingdom. Eens zien of ze zijn opgewassen tegen Mario's medicijn!
In dit klassieke puzzelspel vernietig je alle virussen in de fles door gekleurde vitaminecapsules te draaien en in stelling te brengen tijdens hun val.
Hoe meer lijnen met capsules je wegwerkt, hoe meer je score toeneemt en hoe hoger je combinatiebonus. Maar let op de bijwerkingen: dit spel kan verslavend zijn!