Kirby's Dream Land
Op een kleine ster heel, heel ver weg van de aarde, bestaat er een heel vrolijke plek die Dream Land heet.
Tenminste, totdat op een nacht de hebzuchtige Koning Dedede en zijn handlangers langskwamen om al het eten en de fonkelende sterren van de inwoners van Dream Land te stelen.
Maar opeens was daar een levendig baasje genaamd Kirby die zei: ‘Maak je geen zorgen, ik zorg ervoor dat jullie al het eten en fonkelende sterren terugkrijgen!’.
In Kirby's Dream Land begeleid je Kirby in een reeks van zijwaartsscrollende levels vol actie. Kirby kan lopen, vliegen, vijanden opzuigen en verslaan – alles wat nodig is om zijn weg door Mt. Dedede te vinden!