Mario's Picross
In de in 1995 uitgebrachte klassieker Mario’s Picross wachten meer dan 200 uitdagende fotopuzzels om opgelost te worden.
Speel de verborgen foto vrij door de juiste hokjes in het rooster in te vullen. De getallen aan de zijkant geven een hint over hoeveel hokjes er per rij en kolom moeten worden ingevuld.