In B-Type dien je 25 lijnen weg te werken, en kun je de druk opvoeren door de valsnelheid van elke Tetrimino te verhogen en meer obstakels aan het veld toe te voegen. Ben jij taai genoeg om 'Level 9', 'High 5' aan te kunnen?