Wario Land: Super Mario Land 3
Wees getuige van Wario's wereldberoemde debuut als speelbaar personage in dit eerste spel dat de Wario Land-naam draagt.
In Wario Land: Super Mario Land 3 gaat de hebberige schatzoeker op reis naar Kitchen Island met het plan de schat van de piraten te stelen, om daarmee een kasteel te bouwen dat groter is dan dat van Mario.
In tegenstelling tot Mario heeft Wario wat brute moves tot zijn beschikking zoals de lichaamsdreun, en kan hij verschillende magische bekers vinden die hem in Jet Wario, Bull Wario, en zelfs Dragon Wario zullen doen veranderen!