Een gemene toverdokter heeft Tina, de grote liefde van Master Higgins, ontvoerd! Trek door acht verraderlijke levels vol vijanden die erop gebrand zijn je te stoppen.
Alsof dat al niet lastig genoeg is, gaat Master Higgins’ gezondheid naarmate de tijd vordert ook nog eens achteruit. Om door te blijven gaan moet hij zich constant blijven voeden met fruit, melk en andere lekkernijen terwijl hij zich naar zijn doel haast.
Breek eieren om handige voorwerpen als de bijl en skateboard te vinden die je op je moeilijke tocht verder kunnen helpen. Aan het eind van elk level neem je het op tegen een van de verschillende gedaantes van de toverdokter zelf. Doe je best, Master Higgins!