Gegevens die van Wii naar Wii U overgedragen kunnen worden
Als je Mii-personages van het PLEIN wilt overdragen, moet je ze handmatig van het PLEIN naar de zaal sturen, alvorens te beginnen met de systeemoverdracht.
Let op: WiiConnect24 wordt niet ondersteund door Wii U. Sommige softwarefuncties zullen na overdracht niet langer beschikbaar zijn.