Castlevania III: Dracula's Curse
Neem het op tegen Dracula in het derde avontuur uit de razend populaire Castlevania-serie! Net als in het originele ‘Castlevania’ moet je je een weg banen door de verraderlijke en uitdagende levels, maar deze keer is er een verschil: wanneer het level is afgelopen moet je een keuze maken tussen twee wegen die elk voor een compleet andere ervaring zorgen!
Het meest vernieuwende onderdeel van dit spel is te vinden in de bondgenoten die de speler tijdens zijn reis tegenkomt. De held van dit avontuur is Trevor, die onder meer bewapend is met de mystieke zweep, het traditionele wapen van de Belmonts. Naast Trevor kom je in deze game drie unieke personages tegen, met wie je een spiritueel verbond kunt sluiten: Sypha, de gevangen tovenares, Grant de piraat, die hoog kan springen en tegen muren op kan klimmen en Alucard, de zoon van Dracula, die nog een appeltje te schillen heeft met zijn vader.
De hoeveelheid diverse personages en beschikbare paden om uit te kiezen zorgen ervoor dat dit spel keer op keer gespeeld kan worden zonder twee keer dezelfde ervaring te beleven!