Clu Clu Land
Clu Clu Land stamt uit de begindagen van de NES en is een uniek en razendsnel actiespel dat zich afspeelt in een doolhof.
Beweeg Bubbles door de levels heen door met haar uitgestrekte armen palen vast te grijpen en haar in de gewenste richting te draaien. Je wint het spel door het doolhof te verkennen en alle goudstaven bloot te leggen.
Maar wees op je hoede! Bubbles knapt als ze in aanraking komt met de stekelige zee-egels. Gelukkig voor Bubbles kan ze zich verdedigen met een elektrische golf die vijanden verlamt. Je kunt Clu Clu Land alleen spelen of gelijktijdig met een vriend in de spelstand voor twee spelers.