Devil World
In dit relatief onbekende actiespel van Shigeru Miyamoto, geestelijk vader van Mario, speel je als het heldhaftige draakje Tamagon dat het kwaad moet verslaan door boa-boa-stipjes te verzamelen in een doolhof en vijanden te verslaan met zijn vurige adem.
Maar houd de duivel bovenaan het scherm in de gaten, want hij beveelt zijn volgelingen om het doolhof in willekeurige richtingen te bewegen en Tamagon tussen de muren te pletten!