Donkey Kong Jr.
Het is Mario eindelijk gelukt om Donkey Kong gevangen te nemen! Nu zijn de rollen omgedraaid en dit levert een uniek platformspel op waarin Junior, de zoon van Donkey Kong, zijn vader moet redden uit de knuisten van Mario.
Klim en klauter je een weg naar boven via lianen en kettingen terwijl je sleutels opraapt die Donkey Kong's kooi ontgrendelen. Vergeet ook niet Snapjaws en Nitpickers te ontwijken.
In dit spel draait het om snelheid en hoogste scores, dus klauter je, letterlijk, een weg naar de top, maar vergeet niet DK te redden!