Tonnen aan platformplezier
Spring op vijanden, schiet jezelf uit tonnen, rijd in mijnwagens, en nog veel meer in Donkey Kong Country Returns HD voor de Nintendo Switch!
Deze visueel verbeterde versie bevat een combinatie aan functies en onderdelen uit de Wii- en de Nintendo 3DS-versies, inclusief de extra levels uit de Nintendo 3DS-versie!
De gemene Tiki Tak-stam heeft de dieren op Donkey Kong-eiland gehypnotiseerd en is er met Donkey Kongs kostbare bananenvoorraad vandoor gegaan!
DK en zijn maatje Diddy Kong laten dat natuurlijk niet over hun kant gaan en besluiten op pad te gaan om de bananen terug te veroveren.
Met 80 levels die zijn verspreid over negen werelden en een gevaarlijke baas aan het einde van iedere wereld, hebben de Kongs heel wat te bewijzen als ze hun bananen terug willen. En dan zijn er ook nog eens allerlei geheimen te vinden en kun je medailles verdienen in een race tegen de klok, voor als je jezelf nog meer platformuitdagingen wilt geven.
Geef een controller aan een vriend, vriendin of familielid, zodat die als Diddy Kong kan meehelpen in de lokale coöpstand. Diddy kan zijn raketjetpack gebruiken om sprongen makkelijker te maken, en kan tegenstanders in bedwang houden met zijn pindaschieter.
Cranky Kong verkoopt je graag wat nuttige voorwerpen, mits je er de bananenmunten voor hebt. Er zijn ballonnen voor extra levens, drankjes die je onkwetsbaar maken en andere dingen die je kunnen helpen het eiland te doorkruisen.