Ice Hockey
Begeef je op het ijs in een van de meest accurate sportspellen voor de NES! Ice Hockey is een spel waar je gemakkelijk in duikt en plezier mee zult hebben, in je eentje of tegen een vriend, maar waarin je je tactisch inzicht zult moet gebruiken als je je team wilt perfectioneren.