Wat beginnende bokser Little Mac tekort komt aan lengte, maakt hij meer dan goed met vastberadenheid. Met trainer Doc Louis aan zijn zijde is Little Mac klaar voor het grote werk.
In de NES-klassieker Punch-Out!! neemt jouw vuistgrote vechter het op tegen rivalen als Glass Joe, de Fransman met de zwakke kaak, de onberekenbare Rus Soda Popinski en Hollywood-zwaargewicht Super Macho Man.
Gebruik lichaamsstoten, je linkse en rechtse directe en uppercuts om het zwakke punt van je tegenstander te ontdekken en de winnende stoot uit te delen. Met niemand minder dan Mario als scheidsrechter!