In het jaar 2029 staat de mensheid op het punt van uitsterven. Een buitenaardse macht onder leiding van opperbevelhebber Vile Malmort is erop gebrand de wereld te vernietigen. De beste geleerden die de aarde rijk is steken de koppen bij elkaar om deze dreiging te stoppen. Uit hun laboratorium rolde de laatste hoop van de loopband: S.C.A.T., Special Cybernetic Attack Team!
Als strijder met een straalmotor op je rug vlieg je alleen of samen met een vriend door 5 levels die zijn vergeven van vijanden. Gebruik meerdere wapensystemen en de kanonnen die om je heen draaien om Vile Malmort te stoppen!