De stad is in de greep van dwaze keizer Garuda. Slechts twee dappere strijders durven weerstand te bieden. Speel alleen of samen met een vriend en baan je al houwend, bommengooiend en werpsterwerpend een weg door het leger van Garuda dat bestaat uit soldaten, lenige ninja’s en monsterlijke robots.