Mike Jones, toppitcher van zijn middelbare school en deeltijd-avonturier, keert terug voor een nieuwe belevenis. Dit keer reist hij niet door de ruimte, maar terug in de tijd!
Dit vervolg op StarTropics was oorspronkelijk alleen uitgebracht in Noord-Amerika als een van de laatste NES-games. Mike reist door het verleden, van de steentijd tot het Wilde Westen. Ontmoet historische personages zoals Leonardo da Vinci en Cleopatra, en neem het op tegen de wrekers van Zoda – de leider van de aliens die Mike in zijn eerste avontuur versloeg. Kan het zijn dat Zoda klaar is voor een comeback?