Color Zen is een nieuw soort puzzelgame. Zet je hoofdtelefoon op, ontspan jezelf en ontdek een abstracte wereld vol kleuren en vormen.
Dankzij de simpele, intuïtieve besturing kun je dankzij deze game ontspannen en genieten van de ervaring. Je hoeft geen punten te verdienen, en fouten worden niet bestraft. Color Zen biedt gewoon een abstracte wereld vol kleuren die je op je eigen tempo kunt verkennen. Zet dus je hoofdtelefoon op en ontdek Color Zen.