Bouw een toren en maak hem almaar hoger door voorwerpen in alle soorten en maten op te stapelen. Gebruik meer dan 100 voorwerpen, waaronder telefoonhokjes, verkeerspionnen, televisies, bureaus, stoelen en curlingstenen om een reusachtige stapel te bouwen en de finish te bereiken. Pas op voor gemuteerde vogels, orkanen en zwarte gaten die de gemene Crash Construction Company gebruikt om je toren te laten instorten.
Beleef het verhaal van de Haruno Construction Company, die in naam van de gerechtigheid een toren naar de maan probeert te bouwen!