Fairune 2
Fairune 2 is een fantasierijke RPG vol puzzels en avontuur, waarin je de wereld verkent door puzzels op te lossen, tips te volgen en monsters te verslaan.
Een geheimzinnig boek, waarin wordt beschreven waar je de verloren fee kunt vinden, doet een beroep op je. In dit avontuur ontmoet je het meisje met wie je de waarheid achter de wereld kunt ontdekken.
Dankzij de uitgebreide content, de 8-bit-achtige graphics en de soundtrack komen de gameplay van weleer opnieuw tot leven.