Fairune
Een meisje is voorbestemd om een heldin te worden. Haar staat een avontuur vol geheimen te wachten. Tijdens haar tocht moet ze op zoek gaan naar wapens om monsters mee te verslaan en sterker worden. Verder moet ze voorwerpen verzamelen, geheime doorgangen zoeken en puzzels oplossen. Zodra ze drie eeuwenoude standbeelden heeft ontdekt, moet ze een geheimzinnig gevaar voorgoed gevangen nemen.