Een oldschool-platformspel op twee schermen!
Fractured Soul is een klassiek zijwaarts-scrollend platformspel met een unieke insteek: je speelt het op twee schermen tegelijk! Gecreëerd dóór platformgamers vóór platformgamers en exclusief voor Nintendo 3DS; Fractured Soul voegt letterlijk een nieuwe dimensie toe aan dit geliefde genre.