Stop het dodelijke Nanostray-virus in Nano Assault EX. Geniet van een supersnelle actievolle shooter binnen een schitterend cellulair systeem dat in 3D van het scherm spat.
Nano Assault EX biedt een online klassement, ondersteuning voor de Circle Pad Pro en volledige stereoscopische graphics in 3D.