Belangrijke informatie over Nintendo Badge Arcade
Op 23 juni 2017 wordt de laatste set nieuwe badges toegevoegd aan Nintendo Badge Arcade. Vanaf 30 juni worden de grijpmachines regelmatig voorzien van badges die eerder zijn uitgebracht. Ook krijg je iedere dag twee gratis speelbeurten. Bedankt voor het spelen!
Houd de A-knop of de grote gele knop op het touchscreen ingedrukt om de grijparm te laten bewegen. Als je denkt dat de arm op de juiste plaats hangt, kun je de knop loslaten om de grijparm te laten zakken en badges te pakken. Met een beetje geluk vallen er nog meer badges naar beneden in de machine, zodat je die ook wint!
De meeste grijpmachines zitten boordevol badges uit games en series zoals Mario Kart, Splatoon, Animal Crossing en vele andere!