HOME-menu
Het HOME-menu geeft je toegang tot alle geweldige software op het Nintendo 3DS-systeem. Als je op de HOME-knop drukt, wordt je spel gepauzeerd, zodat je er later mee verder kunt spelen. Wil je op het internet wat tips voor je spel opzoeken? Pauzeer je spel, druk op de HOME-knop en open de internetbrowser.* Je kunt daarna weer verder spelen waar je was gebleven.
Je kunt het HOME-menu gebruiken om zonder je spel te eindigen toegang te krijgen tot allerlei handige functies, zoals een internetbrowser**, je vriendenlijst, spelnotities en een berichtenlijst. Dit maakt spelen op de Nintendo 3DS erg gebruiksvriendelijk.