Parascientific Escape Cruise in the Distant Seas
Hitomi Akeneno is een zestienjarige scholiere met een geheim. Ze heeft namelijk niet één, maar twee paranormale gaven.
Nadat ze een uitnodiging heeft ontvangen, gaat ze met haar vriend Chisono Shio aan boord van een luxe cruiseschip. Zodra ze een suite binnengaat, hoort ze een oorverdovende explosie. Ze zit vast en kan zich niet meer bewegen.
Is dit een ongeluk of is er meer aan de hand? Hitomi kan er alleen achter komen door te ontsnappen met behulp van haar gaven.