Petit Novel series – Harvest December
Ga op avontuur met Masaki Konno, een eindexamenscholier die in zijn laatste schooljaar in netelige situaties verzeild raakt. Iedere maand vertelt een nieuw verhaal. Soms is de plot hartverwarmend, intens of grappig, maar af en toe ook erg mysterieus. In het laatste deel, Perfect December, vallen alle puzzelstukjes op hun plaats.