Pic-a-Pix Colour
Pic-a-Pix zijn puzzels waarbij je logisch moet nadenken, die grappige pixel-art opleveren.
Deze originele Japanse puzzels combineren logica, kunst en puzzelplezier, waardoor ze garant staan voor talloze uren vermaak.
Pic-a-Pix staan ook bekend als onder meer Picross, Nonogram, Griddlers en Hanjie.
Pic-a-Pix Colour voegt een nieuwe dimensie toe aan dit populaire puzzelfenomeen dankzij aanwijzingen die aangeven welke kleur ieder blok moet krijgen. De nieuwe regels geven de gameplay een unieke draai en iedere puzzel die je oplost, resulteert in prachtige, kleurrijke pixel-art.
Deze game bevat 150 exclusieve puzzels die ontworpen zijn door Conceptis Ltd, de toonaangevende ontwikkelaar van logicapuzzels. Er zijn puzzels met uiteenlopende groottes en moeilijkheidsniveaus.
(Op je Wii U en Nintendo 3DS moet dan wel dezelfde Nintendo Network ID zijn gekoppeld.)