Uiteenlopende personages
Pocket Card Jockey voor de Nintendo 3DS is een bijzondere kruising tussen het klassieke kaartspel patience en de spanning en sensatie van paardenrennen.
Ontmoet paardeneigenaars, paardentrainers en andere boeiende personages die kleur geven aan je carrière!
Als jij aan de verwachtingen van je sponsors wilt voldoen, zul je topprestaties moeten leveren en als eerste over de streep moeten komen in de 20 meest prestigieuze G1-races!
Lukt het niet om een bepaalde race te winnen? Ontvang toppaarden van andere spelers via QR Code-afbeeldingen en fok een veulen dat in staat is om de ranglijsten te domineren!
Dankzij de kleurrijke personages en de instinctieve besturing hoef je geen professionele jockey te zijn om de spanning van paardenrennen te beleven!