Quell Reflect is een betoverende puzzelgame die binnen de kortste keren naam heeft gemaakt in het puzzelgenre. Zet je grijze cellen aan het werk in meer dan 100 verslavende en uitdagende levels. Geniet van de prachtige soundtrack van Steven Cravis, terwijl je je laat meeslepen door dit ogenschijnlijk eenvoudige en gemakkelijk te leren puzzelspel, dat al je denkkracht vergt.