THE ''DENPA'' MEN 2: Beyond the Waves
De Denpa Men zijn kleine, mysterieuze wezentjes die rondvliegen in radiogolven. Je kunt ze niet met het blote oog zien, maar je kunt wel je Nintendo 3DS gebruiken om ze te vinden en te vangen.
In deze RPG kun je een team vormen van de Denpa Men die je hebt gevangen om ze vervolgens mee te nemen op een spannend avontuur over de hele wereld om de familie van de hoofdfiguur te redden.