THE ''DENPA'' MEN 3 The Rise of Digitoll
De Denpa Men zijn mysterieuze wezens die in radiogolven leven. Ze zijn onzichtbaar voor het blote oog, en je kunt ze alleen zien of vangen met je Nintendo 3DS-systeem. In dit spel vang je Denpa Men, vorm je een team, en stuur je ze op een spannend avontuur over de hele wereld. Dit alles om een speciaal iemand te redden!
Deze keer kunnen sommige Denpa Men monsters vangen en temmen. Roep deze getemde monsters op om je Denpa Men tijdens gevechten te helpen. Ook hebben je Denpa Men nu hun eigen huisjes die je geheel naar eigen smaak kunt aanpassen en inrichten.
De online-ervaring is nu beter dan ooit. Je kunt voorwerpen verhandelen met spelers van over de hele wereld, en je kunt Denpa Men lenen of uitlenen. Je kunt ook je held en al je Denpa Men importeren uit de vorige twee delen van The "Denpa" Men-reeks.