De Denpa Men zijn mysterieuze wezentjes die rondvliegen in radiogolven in je de wereld om je heen.
Vang de Denpa Men om een gezelschap te vormen waarmee je op allerlei avonturen kunt gaan in deze leuke, nieuwe RPG!
Bezoek verscheidene plaatsen in je leefomgeving om Denpa Men met verschillende vaardigheden te vinden en ga op een spannend avontuur om je geliefde te redden uit de klauwen van de koning van het kwaad!