Het ultieme urban trial freestylespel voor Nintendo 3DS!
Ga de straat op met je freestyle trials-motor, gebruik het stadslandschap om spectaculaire tricks te doen: backflips, 360s, wallrides, ollies en meer!
Met de leveleditor kun je je eigen trialtracks creëren voor urenlang speelplezier!