Undead Storm Nightmare
Vecht tegen hordes bloeddorstige zombies in een wereld die lijdt onder een nieuwe zombie-epidemie. Groter, bloediger en gruwelijker: Undead Storm Nightmare zal je vaardigheden als zombiedoder tot het uiterste testen! Bewapen jezelf met onder meer een aanvalsgeweer, raketwerper, kettingzaag en samoeraizwaard! Upgrade elk wapen om de prestaties te verbeteren en versla golven van zombies voor je oog in oog komt te staan met de gigantische zombiebazen!
Vorm een team met drie vrienden en ga samen op jacht naar zombies via Nintendo 3DS Local Play!