POWGI-puzzels zijn allemaal met de hand opgesteld voor maximaal puzzelplezier!
Ontdek zes gloednieuwe woordpuzzels van POWGI in deze gamecollectie. Dit keer draait alles in de games om logisch nadenken. Los honderden puzzels op met de stylus en de intuïtieve touchscreenbesturing.