Word Search by POWGI
Word Search by POWGI bevat meer dan 300 puzzels, waardoor deze game urenlang speelplezier biedt!
Volg je voortgang in meer dan 28 verschillende categorieën zoals dieren, de natuur, wetenschap, school, hobby’s en beroepen.
De woordpuzzels van POWGI zijn gericht op optimaal spelplezier en zitten barstensvol woorden in elke mogelijke richting!