World Conqueror 3D
World Conqueror 3D is een nieuw soort strategiespel met als achtergrond WOII. In dit spel ben je afhankelijk van je troepen terwijl je vecht om gebieden. Gebieden bestaan uit land, steden en zelfs oceanen met als doel om hulpbronnen te vergaren, een economie te ontwikkelen en een militaire macht op te bouwen om je vijanden te verslaan.