50 Classic Games
Dit spel bevat 50 leuke minigames voor de Nintendo 3DS, waaronder Zeeslag, schaken, boter, kaas en eieren, patience, sudoku, mahjong en vele andere.
Ontdek 1300 levels in 50 klassieke puzzel- en kaartspellen, verschillende moeilijkheidsniveaus die zorgen voor een uitdagende gameplay, intuïtieve besturing met de stylus van de Nintendo 3DS en taaie computergestuurde tegenstanders.