Code Name: S.T.E.A.M.
Oproep aan alle agenten – de president heeft je hulp nodig in Code Name: S.T.E.A.M., exclusief voor de Nintendo 3DS-systemen! Neem de leiding over een team van superagenten, strijd tegen hordes buitenaardse wezens en herschrijf de geschiedenis in dit turn-based strategische schietspel!
Aan het eind van de 19e eeuw draait de wereld op stoom. Dankzij technologische vorderingen wordt vrijwel alles door stoom aangedreven, van luchtschepen en telecommunicatie tot wapens. Het is een wonderlijk en vreedzaam tijdperk - totdat buitenaardse wezens de aarde bestormen en de planeet willen overmeesteren! De ooit zo vredige wereld vervalt in chaos, en in het midden van die crisis stelt president Abraham Lincoln een team samen met de naam S.T.E.A.M. Deze dappere helden staan paraat om terug te slaan!
Ga een team van vier agenten voor in de strijd. Plan je strategie beurt voor beurt en beweeg je voorzichtig vooruit op slagvelden vol gevaarlijke vijanden. Je hebt geen overzichtskaart, maar ziet alleen wat je agenten zien, dus verplaats je agenten naar hoger gebied voor een beter zicht op het slagveld en de posities van vijanden. Elke beweging en aanval kost stoom, dus doe rustig aan, en denk goed na voordat je vuurt. Blijf in dekking tot je klaar bent om aan te vallen, en bewaar wat stoom in je tank om tijdens de beurt van de vijand tegenaanvallen uit te kunnen voeren.
Het is ook mogelijk om lokaal en online te strijden tegen andere spelers. Probeer je hoofd koel te houden tijdens razendsnelle gevechten, die je moet winnen door de meeste medailles te verzamelen of alle vijanden uit te schakelen. Bij sommige gevechten bevind je je zelfs in een reusachtige A.B.E.-robot, die is gebaseerd op niemand minder dan de president zelf! Je kunt ook laten zien dat je een heuse supermacht bent in openbare en privétoernooien.
Sommige amiibo maken het mogelijk om Fire Emblem-helden de strijd in te sturen! Deze unieke personages vechten met de wapens en speciale aanvallen uit het Fire Emblem-universum. Als ze tijdens de strijd sneuvelen, kun je ze alleen maar tot leven wekken door je amiibo opnieuw tegen je systeem aan te houden.
Blaas strategisch stoom af in Code Name: S.T.E.A.M., exclusief voor de Nintendo 3DS-systemen. De wereld rekent op je!
Hoewel je deze game gewoon kunt spelen op de oorspronkelijke Nintendo 2DS en 3DS, kun je met de ingebouwde C-stick van de New Nintendo 3DS en New Nintendo 3DS XL de camera bewegen en het slagveld bekijken.