Na jaren als undercover-agent gewerkt te hebben, besluit John Tanner om de wet in eigen hand te nemen, wat het protocol ook moge dicteren. In het corrupte New York dat wordt geregeerd door de georganiseerde misdaad, red Tanner het leven van senator Ballard. Deze heeft hulp nodig om de strijd met de misdaad aan te gaan en Tanner stemt onmiddellijk toe, met het plan de stad schoon te vegen - onofficieel en onder bescherming van de senator.
Tanner werkt buiten de wet om en heeft vijf misdaadbazen in het vizier… Met de hulp van zijn vrienden en geen politiebadge die hem in de weg zit, voert tanner oorlog tegen de misdaad met zijn favoriete wapen: zijn auto!
Driver Renegade 3D is het eerste exclusieve actie-autorijspel voor Nintendo 3DS dat je de intensiteit en het drama van stedelijke auto-achtervolgingen in 3D laat beleven. Rijd roekeloos, negeer de zwaartekracht om je Rage-meter te vullen en initieer hefttige 'takedowns' tegen vijandelijke voertuigen!