Heroes of Ruin
Heroes of Ruin laat je in een klassieke stijl kerkers verkennen, maar met nieuwe verrassingen. Deze actie-RPG van Square Enix en n-Space Inc. verschijnt exclusief op de Nintendo 3DS en is helemaal toegespitst op de mogelijkheden van dit systeem. Je kunt in je eentje op avontuur gaan of online genieten van de zinderende samenwerking met andere spelers.
De oorlog woedt al tientallen jaren voort als enkele krachtige leiders van de mensen samenkomen en erin slagen een breekbare vrede te stichten en te behouden. Maar als Lord Atraxis, heerser van de stand Nexus, wordt getroffen door een verschrikkelijke vloek, dreigt het wankele evenwicht weer door te slaan naar bloedvergieten. In de ommuurde stad wordt een oproep gedaan. Wie een geneesmiddel voor de vloek kan vinden, zal worden beloond met onvoorstelbare rijkdom.
Je avonturen voeren je naar het woeste land buiten de stadsmuren, waar je in aanraking komt met uiteenlopende wezens, elk met unieke eigenschappen en vechttechnieken. Van elegante schermers die jouw aanvallen ontwijken tot brute belagers die niet van ophouden weten - je behendigheid en tactiek worden constant op de proef gesteld.
Als je online speelt, kun je op avontuur gaan met anderen uit je vriendenlijst of ervoor kiezen met vreemdelingen te spelen. Met vrienden spelen wordt ook wel het aangaan van een "Alliance" genoemd en heeft interessante bij-effecten in het spel: niet alleen ontvang je bonussen door met vrienden te spelen, maar deze bonussen worden ook steeds beter als je met dezelfde vrienden door blijft spelen!
Heroes of Ruin maakt optimaal gebruik van de functies van de Nintendo 3DS. Naast de stereoscopische 3D-beelden betekent dit dat spelers ook worden bediend met nieuwe content. Een jaar lang na lancering van het spel zullen exclusieve uitdagingen en content automatisch op je systeem bezorgd worden, waardoor je avontuur elke dag groter wordt en je nieuwe manieren om ervaring te verdienen toegespeeld krijgt. Aan de andere kant is er het Trader's Network, waarmee je via StreetPass voorwerpen kunt uitwisselen en onderweg kostbare nieuwe wapens, bepantsering en voorwerpen kunt ontgrendelen.
Betreed een dynamische wereld vol avontuur, gevechten en nieuwe ervaringen, met Heroes of Ruin voor Nintendo 3DS.