LEGO Batman 2: DC Super Heroes
Het Dynamische Duo is terug om Gotham City te bevrijden van die vervelende slechteriken en dit keer krijgen ze zelfs hulp van andere superheldenvriendjes! Batman en Robin komen terug om hun geliefde stad te redden van de vernietiging in LEGO Batman 2: DC Super Heroes voor de Nintendo 3DS!
Grijp wederom je cape en handschoenen in dit vervolg op het eerste LEGO Batmanspel. Vecht tegen boeven, gebruik je detective-vaardigheden om slechteriken te berechten en veeg de stad schoon van de plotselinge misdaadgolf. Speel als je favoriete personage en verken geweldige omgevingen van LEGO-stenen tijdens je schurkenjacht. Tijdens deze jacht zul je wisselen van personage om puzzels op te lossen, LEGO-knopen te verzamelen, Minikits te bouwen en misschien zelfs verborgen gouden LEGO-stenen te ontdekken die geheime extra's vrijmaken in Gotham City. Met een compleet nieuw verhaal, leuke verzamelbare snuisterijen en te gekke nieuwe pakken is het dragen van een maillot nog nooit zo aantrekkelijk geweest!
Batmans vrienden zijn van de partij om hem te helpen, dus waarom jij niet? Je kunt vechten tegen een vriend of iemand uit je familie via lokale draadloze communicatie. Vergeet niet gebruik te maken van de voordelen van de StreetPass functie ook voor de VS/Co-opspelstand.
Haal dit charismatisch, misdaadbestrijdend avontuur in huis en veeg de straten schoon in LEGO Batman 2: DC Super Heroes voor de Nintendo 3DS.