NARUTO Powerful Shippuden
Stoot, schop en spring je een weg naar de overwinning in NARUTO Powerful Shippuden, een nieuw vechtavontuur voor de Nintendo 3DS.
NARUTO Powerful Shippuden is gebaseerd op een tv-serie die is afgeleid van het Naruto-hoofdverhaal. In dit spel kruip je in de huid van de populaire Naruto Uzumaki of Rock Lee (de ninja die geen ninjutsu kan), en geniet je van unieke verhaallijnen in een vrolijke en gestileerde cartoonwereld. Ervaar missies die rechtstreeks afkomstig zijn uit de geanimeerde televisieserie, ontmoet bekende personages uit de Naruto-serie en vecht met ontelbare vijanden in dit zijwaarts scrollende actie-avontuur!
NARUTO Powerful Shippuden kent een eenvoudig gevechtssysteem dat jongere spelers zo onder de knie hebben, maar biedt spelers met meer ervaring in vechtspellen ook diepgang aan de hand van speciale combinaties. Verdien ervaringspunten door vijanden te verslaan en gebruik ze om de vaardigheden van Naruto en Rock Lee te verbeteren en ultieme technieken vrij te spelen. Ook kun je tijdens gevechten allerlei ondersteunende personages te voorschijn roepen voor krachtige aanvallen die je in een oogwenk uit de penarie helpen. Je kunt zelfs het touchscreen gebruiken om je speciale aanvallen krachtiger te maken!
In de verhaalstand kun je twee verschillende verhaallijnen volgen, terwijl je in de spelstand "Endless Battle Mode" onafgebroken kunt vechten tegen een niet-aflatende vloedgolf van ninja's. Kies zelf het type actie dat je wilt beleven: nog nooit is het zo spannend geweest om de krachtigste ninja aller tijden te worden!